Stěhování v Brně? A máte to.

Stěhoval jsem se v neděli z Brna do Brna. Hledal jsem stěhováky, nemám zrovna moc známých s většími auty a strýc byl mimo Brno. Jako první odkaz mi vyskočil web www.stehovanibrno.net, tak jsem to zkusil. Podělím se tedy o své zkušenosti.

část loga

Nejdřív jsem zkusil e-mail. Zbytečně ztracený čas, e-mail nikdo nečte. Telefon zvedají, ale nějak moc hovorní také nejsou. Žel jsem nedal na varovné signály a nehledal jsem dál.

Druhý dojem byl také špatný. Měl jsem domluvené, že chci dodávku s řidičem, díky pomoci přátel jsme na to byli dva chlapi a dvě holky. Před polednem jsme měli vyklizeno a zašli jsme na oběd. Kolem jedné hodiny jsem telefonoval, kdy mají přijet, že prý kolem druhé, nejpozději ve tři.

O třičtvrtě na čtyři mi volal řidič. Stěhováci evidentně měli s nalezením místa trochu problém. Přijeli se skříňovým vozidlem, uvnitř dva chlapi. No oni asi nerozumět česky, jakkoli touto řečí mluvili.

Když jsme bez jejich větší pomoci natahali věci z/do bytu, došlo na placení. Z jejich strany tak hodina a půl ježdění se vším všudy, cena? 1400 Kč a ještě bez příjmového dokladu. Jasně, náklaďák žere víc nafty a pracovník chce dostat zaplaceno. Že jste chtěli jen dodávku s řidičem, nikoho nezajímá. Asi jsem je měl poslat do pr...

Tak jste chtěli stěhovat, a máte to. Sice trochu později, trochu dráž a naprosto zmateně, ale aspoň úspěšně. S firmou Amateto jsem se stěhoval poprvé, a také naposledy. Příště si dám s výběrem více práce a zjistím si hodnocení jiných zákazníků.

Autor: Vlastimil Fürst | středa 3.7.2013 15:30 | karma článku: 12,63 | přečteno: 944x
  • Další články autora

Vlastimil Fürst

Palestinské „Chcete mě?”

20.2.2024 v 21:30 | Karma: 33,02

Vlastimil Fürst

Děje se něco strašného.

2.1.2024 v 10:55 | Karma: 34,91

Vlastimil Fürst

Ztracená africká diaspora

30.11.2023 v 11:11 | Karma: 21,78

Vlastimil Fürst

Revizionismus: lék na sionismus?

11.11.2023 v 11:11 | Karma: 21,45

Vlastimil Fürst

Moje četba v rámci Pride Month

24.6.2023 v 22:44 | Karma: 13,59

Vlastimil Fürst

Kdo je to „dezolát”?

31.1.2023 v 11:11 | Karma: 16,01

Vlastimil Fürst

Kam zmizely ty tři miliony?

28.1.2023 v 16:43 | Karma: 30,26

Vlastimil Fürst

Okamura ministrem školství?

12.1.2023 v 11:11 | Karma: 22,82
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.