Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eržabet

1. 4. 2010 14:44
a co děti - už jste se optali jich?

..a taky budou děcka šikanovat děti homosex.párů za to, že je mají za rodiče..No, spíš bych si napřed optala samotných dětí z děcáků, zda mají zájem?R^

0 0
možnosti

BoboHml

28. 3. 2010 14:58
Každá adoptivní rodina prochází dlouhým

vyšetřováním:finance,bydlení,chování apod.

Navíc nežijí na pustém ostrově.Normální rodiče mají za dítě homosexuála či lesbičku - a to přesto,že má více vzorů hetero doma a ve svém okolí,stejně je homosexuál či lesbička.

Proč by potom měl nastat problém v adoptivní homosexuální rodině?

To dítě bude mít mnohem více vzorů hetero než homo.

Mimochodem děti šikanují tlusté,brýlaté,zrzavé,pro oblečení,socky apod.To je výchova normálních hetero párů.

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

28. 3. 2010 1:37
křesťané

jsou v podstatě xenofobové. Jako drtivá většina lidí ve chvíli, kdy se setkají s něčím, co vyžaduje trochu rozumu a citu. Ironie. Kdybych byl dítě, které bude mít na výběr mezi státním zařízením a lidmi, kteří mě budou mít rádi, byl bych za ty lidi nesmírně vděčný. Bohužel, my dospělí máme pocit, že vlastníme patent na rozum a na to co se smí a nesmí. Smutné...

0 0
možnosti

lesicatko

28. 3. 2010 1:55
Re: křesťané

Nepovedal by som. U nás rádová sestra, Terézia Krausová bola roky vynikajúcou riaditeľkou DeD v Bratislave Studienke. Vypiplala detí z ťažkých stavov a neraz hovorila, že nech by sa ako snažila v decáku - rodinu tým deťom nenahradí. Preto aktívne vytvárala profi rodiny a už vtedy razila myšlienky, ktoré v Čechách doteraz nie sú pochopené, napr odmietala sponzorov decákov pred Vianocami na okázalé programy , lebo si uvedomovala, že deti sú v podstate zneužívané ako marketingový nástroj. Vzácna žena, ktorá doteraz robí to, čo ostatným nevonia, napr teraz v romskej komunite na Spiši.

http://www.tyzden.sk/casopis/2007/45/rodina-je-casto-osamotena.html

0 0
možnosti

Libovůle

28. 3. 2010 0:30
Autorovi karma

Článek je velmi dobře napsaný, naprosto s Vámi souhlasím. Nemám co bych dodala. Javorková R^

0 0
možnosti

lesicatko

28. 3. 2010 1:15
Re: Autorovi karma

Však čo by ste aj dodala - nižšie dávam odkaz na  Mareka Roháčka jednoznačne vyvracia vaše myšlienky. A to je veriaci.

0 0
možnosti

lesicatko

27. 3. 2010 22:05
Nerozumiem

V čom nemáte jasno. Samozrejme, že pre deti je lepšia funkčná rodina ako detský domov a samozrejme, že aj dvaja homosexuáli s adoptovanými deťmi vytvárajú funkčnú rodinu .Kde je tu problém ?

0 0
možnosti

Libovůle

28. 3. 2010 0:39
Re: Nerozumiem

Dva homosexuálové NIKDY nemohou nahradit dítěti funkční rodinu. Potřebuje příklady. Matka vychovává po svém a otec také, proto je výchova potomka vyvážená. Kdo bude u sexuálů dělat taťku a kdo mamku?! A umíte si představit co to dítě zkusí od ostatních dětí už v mateřské školce? Děti dokáží být náramně kruté. Tomu všemu byste chtěli své adoptované či uměle splozené dítě vystavit?! Jstem ateistkou a přesto v této otázce souhlasím s Biblí. Kdyby mělo lidstvo vymřít jako druh, rodili by se samí homosexuálové. Naštěstí si příroda nenechá do toho kecat.

0 0
možnosti

vlasec

27. 3. 2010 20:58
Jen pro ujasnění

Já sám nemám vyhraněný názor na adopci dětí homosexuály. Jen se snažím naznačit, že tady už nejde o práva homosexuálů. ;-)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

27. 3. 2010 21:55
Re: Jen pro ujasnění

jde tu o křesťanskou demagogii. Děti raději nechají hnít v děcáku.

0 0
možnosti

Aaron71

27. 3. 2010 19:03
Kdo volá po gay adopci?

Pokud je mi známo, tak se diskutuje zejména možnost adopce vlastních bilogických dětí a to především lesbickými páry.

0 0
možnosti

rezjir

27. 3. 2010 19:19
Re: Kdo volá po gay adopci?

Tak je to ale už vlastně formální záležitost. Nikdo nemůže zabránit tomu, aby si nějaký lesbický pár, dokonce obě partnerky pořidily jako vedlejšák někde dítě. Nevím o tom,že by zákon umožńoval těmto nešťastníkům to dítě odebrat do ústavní péče. A to by zřejmě požadoval autor.  

0 0
možnosti

Sípomat

27. 3. 2010 18:55
Morálka

Jestli jsem to správně pochopil,tak toto vůbec není otázka morálky. Homosexuálové mohou děti adoptovat. Jediný problém je v absenci právního ošetření adopce dítěte homosexuálním párem. V podstatě jde o to,že podle současného zákona je rodičem adoptovaného dítěte pouze jeden z páru.

0 0
možnosti

Libovůle

28. 3. 2010 1:15
Re: Morálka

Problém je jediný - v homosexuálech. Rv

0 0
možnosti

rezjir

27. 3. 2010 18:41
Co je pro dítě lepší

aby vyrůstalo v sirotčinci, či nalezenci, nebo třeba v klášteře mezi mnichy?

Předpokládám, ale nevím to, že i v mužských klášterech se sem tam nalézali nějaké ty dítka, která tam poslali rodiče, či to byli sirotci či nalezenci. Nevidím téměř žádný rozdíl pro dítě v tom, jestli ho budou vychovat mniši nebo mnišky či homosexuálové. Je přece jenom lepší než sirotčinec.  

0 0
možnosti

Dezo-Conka

27. 3. 2010 18:27
Správné názory

R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS