Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

viveka77

9. 7. 2010 11:47
Mně je líto,

že kvůli některým jmenovaným zrůdnostem opouštějí lidé ekologické cítění úplně. A to je velká škoda.

0 0
možnosti
VF

vlasec

14. 7. 2010 11:42
Re: Mně je líto,

To souhlasím. Ekologie má na světě své místo, ale na to místo se derou tito enviro-zmetci. Většina zelených je proti jaderným elektrárnám, které nemají žádné emise. Al-Gore létá kolem světa letadlem aby pak ukazoval fotky tajících ledovců na Kilimandžáru, hokejkový graf rostoucí teploty a kázal o snižování spotřeby CO2 ...

0 0
možnosti
LH

zdeseny obcan

28. 5. 2010 20:07
skodliviny ve FV panelech

Patrne mate na mysli stopove prisady (v opravdu extremne malem mnozstvi, jeden atom ze stamilionu) zabudovane v krystalove mrizce. Otevrete nejakou stredoskolskou ucebnici fyziky a dozvite se ze k tomu aby se z mrizky neco uvolnilo musel by jste ji napred roztavit a to se vam u kremiku jen tak nepovede.

0 0
možnosti
VF

vlasec

30. 5. 2010 18:26
Re: skodliviny ve FV panelech

OK, je to jen něco, co jsem četl a nevím, na kolik to je pravda. Omlouvám se tedy, že jsem uvedl tuto informaci, možná je u solárních panelů ekologickou zátěží jen výroba a půda.

0 0
možnosti
M

milanalois

28. 5. 2010 16:13
Proč byl Liška ministrem školství?

Jak klesá úroveň přirodovědného vzdělávání, zejména v matematice a fysice, stoupá zároveň počet příznivců členů extremistické strany Zelených.

0 0
možnosti
VF

vlasec

28. 5. 2010 16:32
Re: Proč byl Liška ministrem školství?

No ... to mi pořád nedává odpověď na tu otázku :) Každopádně souhlasím, že to chce větší zaměření na technické obory. Pokud bude většina lidí studovat obory, které z nich udělají úředníky, jen se nám bude rozšiřovat byrokracie. Zeleným zrovna toto asi vyhovuje.

0 0
možnosti
C

crutov

28. 5. 2010 15:07
Škoda...

V evropském parlamentu jsou Piráti ve frakci Zelených, což mi přijde celkem přirozený.

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,57
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.