Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin Šubrt

3. 9. 2010 16:28
...

Oni ve vlaku jaksi PRŮVODČÍ mají v popisu něco jiného než revizoři. Kokrhele jsem ve vlaku už dlouho nepotkal :-). A s průvodčími mám také dobré zkušenosti. Zrovna mi mamka vyprávěla, jak dobíhala panťák a měla jen pražskou jízdenku na štípnutí. Ale žlutý označovač byl daleko, uprostřed nástupiště. Nastoupila přímo k průvodčímu a ten jí nechal posadit, vydýchat, žádnou dražší ČD jízdenku jí nenutil, a pak jí ještě s úsměvem dovolil projít půl vlaku a na další stanici vyběhnout k označovači a cestu tak legalizovat :-).

0 0
možnosti
N

neumisa

3. 9. 2010 16:23
hm ...

... a nebyl to náhodou průvodčí???

0 0
možnosti
VF

vlasec

3. 9. 2010 16:40
Re: hm ...

Ne, byl to skutečně revizor. Ale na druhou stranu, revizor ve vlaku plní roli poměrně dost podobnou roli průvodčího. Pokud člověk nemá jízdenku, musí si ji urychleně koupit od průvodčí. Revizora jsem potkal téměř hned po odjezdu vlaku, nevím jistě, jak by se choval, kdybych byl mezi dvěma zastávkama, co jsou daleko od sebe a pořád ještě bez jízdenky.

Revizor v hromadné dopravě jízdenku neprodá a pasažér nemá možnost si jízdenku koupit dodatečně, takže tam se asi člověk nedočká toho, že by mu revizor pomohl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.