Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

17. 9. 2010 12:41
Tolerance

Naprosto rozumím a souhlasím s tímto článkem. Setkala jsem se s komunitou křesťanů a jak jsem předpokládala, jen málo z nich mnou neopovrhovalo proto, že jsem ateistka. Ale těch pár jsem si vážila právě pro tu toleranci. ALe je to i naopak - zvlášť v naší zeměpisné šířce je standardem nevěřit a posmívat se věřícím. Ale když něco nevidím ze svého okna, ale kamarád na telefonu to ze svého domu vidí, máme si vzájemně vyvracet existenci či neexistenci, když jde jen o úhel pohledu? Skvělá článek, skvěle napsaný, jen víc takových... článků i lidí....

0 0
možnosti

ladyevil_cz

14. 9. 2010 8:22
Tomuhle článku...

...není důvod nerozumět;-DR^

0 0
možnosti

vaťák

13. 9. 2010 20:25
Pěkné.

Ahoj Vlastíku. Líbí se mi to. Tak posílám karmu z Frýdku.

0 0
možnosti

pesimistka7

13. 9. 2010 17:40
Jsem ateistka

ale to "gesto" mi připadá zbytečné a hloupé. S ohledem na to, co se v dnešní době děje, se zaměstnavateli moc nedivím. Je hezké, že to vidíte takhle, ale dle mého bylo možné názor vyjádřit i slušněji, ačkoliv dnes je "IN" šokovat a provokovat. Pro někoho je ten pán skoro hrdina, pro některé "borec", někdo by ho možná nějak potrestal či hůř, já jsem z těch, kteřým to připadá..jak jsem psala výš..., ale možná jsem ho jen nepochopila, nebo mám prostě jiný vkus.  

0 0
možnosti

Gašpo

13. 9. 2010 17:53
Re: Jsem ateistka

Nevšimol som si, že by to "gesto" autor nejak obhajoval. Ja som našiel len rozumný názor ako sa k takému gestu ( ktoré sa už stalo ) postaviť.:-)

0 0
možnosti

Gašpo

13. 9. 2010 17:39
Rozumný názor

Neuznávam žiadne náboženstvo, ale ateistom v pravom zmysle slova sa tiež necítim. Vo Vašom blogu som nenašiel nič s čím by som nesúhlasil. Asi je to tým, že je postavený na zdravom rozume.;-)

0 0
možnosti

dolch

13. 9. 2010 17:24
Máte pravdu

Pálit knihu je spíš urážka Gutenberga.

0 0
možnosti

lubanek

13. 9. 2010 20:26
Re: Máte pravdu

Ahoj Pavle. A zase je o čem psát. Zdravím z J.K.:-)

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

13. 9. 2010 16:52
karma

jako ateista malokdy rozumim vasim clankum. Ale za tento chci podekovat. :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS