Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rumcajz

25. 1. 2011 14:28
Nemám nic proti psům,

ale tzv. "pejskaře", čoklíkáře" a podobné nazývám "OBSÍRAČI", protože nic jiného nedělají...:-)

0 0
možnosti
DR

sorbox

24. 1. 2011 11:51
LH

Koukám, že fekální téma i humor je pořád v kurzu. Doporučuji prolinkovat na "Lorda Hoven" a není možné, že by článek nebyl jeden z nejčtenějších :)

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

24. 1. 2011 11:09
Mně osobně nejvíc vadí, když...

... někdo má volně puštěného velkého psa bez náhubku a když na to třeba poukážete, tak vám páneček nebo panička prostě řeknou, že on/ona je hodný/á a nekouše. Takhle na mě jednou bezdůvodně vyběhnul přes půlku ulice jakýsi hafan - hlava dole, vrčel, srst naježená, šel mi po noze sotva jsem s ní hýbla o půl centimetru. A reakce paničky, když si ho konečně odvolala a já kolem ní procházela? "On si s Vámi chtěl hrát..." 8-o ;-O

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 1. 2011 11:14
Re: Mně osobně nejvíc vadí, když...

R^

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

24. 1. 2011 10:58
:-)

R^ ....ti vám tu daj.....sem přijdu za chvíli juknout. To bude počtení;-D

Skalní pejskaři jsou urputná odrůda živého organismu....je odolná téměř vůči všemu....vůči zdravému rozumu a umírněnosti zejména.;-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

24. 1. 2011 10:48
Ano,

já říkám, že blbec zas vychová jen blbce (míněno psa)

0 0
možnosti
Č

českej.venkovan

24. 1. 2011 10:09
..vážený pane....

..už jen tím, že použijete v článku o psech slovo "čokl", ztrácíte na objektivitě a serioznosti....

0 0
možnosti
JT

Barry Goldwater

24. 1. 2011 9:21
Vidíte,

 že se přece jenom najde něco, byť vzhledu nevalného, ale čemu opravdu rozumíte. Držte se toho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.