Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ED

Desttro

30. 1. 2012 21:52
STOP ŠÍLENSTVÍ

Prosím, lide pozvedni ruku a vyjádři svůj názor na tento pakt patentovacích kartelů.

1 0
možnosti
L

lukasz15

30. 1. 2012 21:22
Souhlas

Souhlasím, naprosto. Zbavuju se kalendáře s čísly 2012 a měním ho za 1984...

0 0
možnosti
MSVSPH

Mistr světa ve smyslu pro humor

31. 1. 2012 13:10
Re: Souhlas

Možná by nebylo od věci kdyby nějaká celebrita nafotila chcharitativní kalendář pro rok 1984

1 0
možnosti
ZH

běžný ovčan

30. 1. 2012 21:18
...

taky každý den zjišťuju, že Orwell psal asi o něčem uplně jiném, než co jsme mysleli

0 0
možnosti
A

Alfie

30. 1. 2012 21:12
Bohužel..

spousta lidí by vám na to odpověděla: "Tohle se mě netýká! Já přece nic nelegálního nestahuju a nemám se čeho bát. Kdo nedělá nic špatného, nemá se čeho bát.".

A nikomu z nich nedochází, že zákonem posvěcené omezení svobody se týká VŠECH a je jen otázkou času, kdy se bude týkat právě jich.. :-(

0 0
možnosti
EM

aeva

29. 2. 2012 11:06
Re: Bohužel..

Až mě z toho mrazí. Rozlézá se to pomalu jako rakovina a zasahuje každého z nás. Pomalu jsou oklešťována práva občanů a posiluje se moc demokratického státu. Ztemňuje se myšlení národa - národů, oslabuje se síla jedince. Že by Mayové měli pravdu a rok 2012 byl zlomový?

Na druhé straně je ještě v člověku síla vyhýbat se negativnímu. Věřím, že když negativní nebudu přijímat, nebudu ho vysílat. Snažím se posílit pozitivní kolektivní vědomí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.