Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

BundaKar

11. 4. 2012 14:21
No nevím

článek dost povrchní, nicméně popíšu jak je to u mě - ano, i stahuji, je to legální ... co mě zaujme tak koupím na cd ( přeci jen poslouchat mp3, flac atd na domácím kině když vedle mám stereo aparaturu za cca 300000 Kč se mi nechce). Těch originálů mám v současné době přes 2 tisíce. A ano, na koncerty chodím, jen to jaksi neřeší domácí poslech, nemyslíte ?

2 0
možnosti
VF

vlasec

11. 4. 2012 17:28
Re: No nevím

Koncert domácí poslech neřeší. Ale je to skutečně originál, ne "originál" na sériově vyráběném plastovém kotouči s potiskem. Také řeší snahu pomoct autorovi.

Co se kvality týká, FLAC je totožná kvalita jako CD. Pokud si přeješ lepší kvalitu, pořiď si vinyl nebo třeba FLAC 96 24. Na člověka s aparaturou za 300k mi připadáš poněkud málo vzdělaný, nelžeš mi trochu? ;-)

1 0
možnosti
R

Roman37c

11. 4. 2012 13:59
Co tě tak žere?

Skládej písničky, hraj, vydávej cédéčka a rozdávej si je třeba zadarmo. Nikdo ti bránit nebude. Proč ti ale vadí že chce někdo dostat za svojí práci zaplaceno? Natočit písničku je dost dlouhej proces na kterém se podílí X lidí za využití techniky v řádech mnoha milionů. To neni jako doma kdákat do dětského mikrofonu karaoke. Nemusíš hned někomu nadávat do zlodějů.... Čím se živíš ty?

2 0
možnosti
VF

vlasec

11. 4. 2012 17:11
Re: Co tě tak žere?

Nepochopil, nevadí. Já hudebník nejsem, ale co nějakou chvíli jsem mediálně masírován, takže mi nepřipadá nepatřičné psát na toto téma.

0 0
možnosti
PK

Pavel K

11. 4. 2012 13:31
Opět další demagogie ospravdlňující internetové krádeže

1) Mnohá CD dnes nestojí ani 100 Kč, přesto je lidi kradou. V ceně to rozhodně není.

2) Každý, kdo něco vyrobí, má právo si za to účtovat, co chce. Vy jste ten poslední, kdo by mu to měl přikazovat. Nepodílíte se ani na tvorbě, ani na produkci, ani na investicích

3) Zátah na Megaupload byl oprávněný. Majitel serveru, který sdílel nelegální obsah, vydělával na jeho provozu stovky miliónů dolarů. Přeprodával kradený materiál, k čemuž neměl nejmenší oprávnění.

4) Problém internetového sdílení kradených souborů se netýká jen CD, ale i softwaru, knih, fotografií, filmů, her atd. Takže váš příklad s CD je naprosto zavádějící a svým způsobem i hloupý. Obzvlášť legrační je tato vaše věta: "Nové technologie kdysi přinesly zkázu písařům, dnes se právem obává např. hudební průmysl." Co vám hudební průmysl udělal tak zlého? Chtěl po vás pětistovku za CD? Tu ale nemusíte dávat, když o zmíněný produkt nemáte zájem. Pokud ano, je férové za něj zaplatit.

2 0
možnosti
SHI

sir Hurnprey II.

11. 4. 2012 13:40
Re: Opět další demagogie ospravdlňující internetové krádeže

Další blb s krádeží, alespoň že internetovou. Krádež je něco jiného, přečtěte si zákon. A podobně to není ani vražda, pokud byste chtěl přitvrdit v expresivnosti. Rv

Další možnost je - a nebo si ho férově a normálně stáhnout ze sítě. Není to nic nelegálního.

K vašemu bodu 3) pokud by stejný či podobný model měli vlastníci autorských práv, sami mohli být vlastníkem oněch stamiliónů dolarů.

2 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.