Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě zklamal. Když už nic neví, mohl by být aspoň kreativní. Není.

1 4
možnosti
RH

Vladimír Franz prokázal svou nekompetentnost především v diskuzích a v podstatě nenabízí nic než exotický zjev. Co se týká jeho minulosti, pak je potřeba poctivě přiznat, že nebyl "nácek", ale že byl aktivní v počátcích formování moderní české ultrapravice, to je věc doložitelná i popsaná odborníky.. Dnes se v diskuzi nebyl schopen vypořádat se svými staršími názory a přirovnával vyjádření pro média k herecké roli. Kdo může volit člověka, který se není schopen popasovat s vlastními názory?

5 5
možnosti
Foto

R^dneska shořel jak papír

4 5
možnosti
MM

Srovnávat mulata Obamu s "přirozenou" barvou kůže Franze je tak trochu úlet, nemyslíte? Jinak si počtěte o náckovské minulosti kandidáta, máte na to odkaz níže v diskusi, takže se nebudu opakovat.

4 7
možnosti
Foto

To je hodně velký úlet R^ Ta minulost taky.

1 3
možnosti
OT

Dobrá rada - volte koho chcete, když se mi to nebude ve druhém kole líbit, tak JÁ volit nebudu!!!

5 2
možnosti
MM

No, kdo nevolí, tak ať si pak nestěžuje.....

1 3
možnosti
Foto

V54í54t 75H41a49s37s16a92n

10. 1. 2013 21:15

PROČ NEVOLÍM VLADIMÍRA FRANZE:

Citace z diskuse: "Franz byl v 80. letech nácek jak poleno a ta jeho parta, který denně předsedal ve vinárně Orlík, mi zkazila rande, když jsem si tam se svým chlapcem přišla jednou po kině slušně vypít colu. Tahali mě za vlasy a mému chlapci poplivali křiváka, takový ponížení - směl si to utřít až venku. Nemohli jsme nic dělat, když jsme dohromady vážili asi čtyřicet kilo! Naštěstí otčím mého chlapce zorganizoval ještě tu noc trestnou výpravu a naše čest byla pomstěna. Další oběti takovou kliku ovšem neměly. Na jednom punkovém koncertu na Žofíně se Franz a jeho opičáci vesele procházeli po malý holce ve svých kanadách a hajlovali u toho jedna radost. Skončila se zlomeným žebrem a svalovou horečkou. Nevěřim tomu chlapovi ani ň. Ale nakonec - tak ať si tim prezidentem třeba je, dyť vono je to dneska jedno..."

Zdroj: http://www.czechfreepress.cz/vase-free-zona/vladimir-franz-nemluvi-pravdu-o-sve-minulosti.html

3 13
možnosti
Foto

už jsem se lekl,že tu ten svůj  blábol nedáte:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.