Diskuse

Váženi admini, kam zmizela Martina Patrochová?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J52a77n 61D18o83u77š89a

27. 6. 2013 23:50

Pěkná debata. S někým souhlasím s někým ne. No a? Psát by měl mít možnost každej. Douša, Hassan, Patrochová, Svoboda atd. Jestli ne, tak na co si to iDNES.cz hraje. To už teda byli lepší komouši. Ty si aspoň nehráli na svobodu a řekli jasně že publikovat se bude oficiálně jen to co vyhovuje Straně a Národní frontě.

3 0
možnosti
Foto

Slečna Patrochová může psát. Ale zachovala se jako rozmazlený fracek: Buď to bude tak, jak to chci já, nebo nic. Tak s humbukem odešla. Nic víc v tom není...:-)

1 2
možnosti
Foto

V23í46t 55H13a58s32s92a62n

27. 6. 2013 19:32

Bože, to je nářku kvůli jedné odbarvené blondýnce... - Koukám, že i její fotku jste si stáhnul na památku.;-D - Možná by jí to více než na blogu slušelo někde v lodičkách na přehlídkovém molu...

Vysoká karma v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEZNAMENÁ, že je Tvůj článek kvalitně či nekvalitně napsaný, nýbrž to, že jsi se trefil do čtenářského vkusu. Pokud tak činíš opakovaně, tak jsi populista. Pokud chceš rychle vysokou karmu, tak mohu doporučit psaní "článků" ve kterých se musíš úderně vyhradit vůči Cikánům či proti Islámu. Takový článek dostane karmu dřív než bys řekl švec.;-) - Takové blogy navíc dostanou rychle vysokou karmu i když jsou krátké či slabomyslně napsané. Nechci teď do nikoho rýpat, ale "žurnalista" Nádvorník svým stylem přesně splňuje, to, co jsem zde napsal. VH

0 6
možnosti
Foto

Hassánku, já jsem pravá blondýna V Nebuďte tak smutný, že vás nechci V

5 1
možnosti
JS

Vysoká čtenost nebo úspěšnost rozhodně není automatickou zárukou kvality, což typicky platí pro to, co psala M. Patrochová.

Svého času byla v Německu nejpopulárnější knihou Hitlerův "Mein Kampf" (Můj boj). Ta kniha byla dokonce tak populární, že mnozí rodiče pod ní křtili své děti a nahrazovali tak Bibli. V muslimském světě dodnes patří tato kniha k mimořádným bestsellerům a její náklady jsou srovnatelé s Koránem. Přitom jde o jeden z nějděsivějších protilidských textů, jaký kdy byl napsán.

Její poslední text byl skutečně jen ubohým kompilátem fórů, který má k jakékoli originalitě hodně daleko – jen se rozhodla jitřit už tak rozjitřenou atmosféru – nic víc.

4 1
možnosti
JH

J90o25s22e26f 33H65y50t78l

27. 6. 2013 14:56

Co Vám brání sepsat skvělý kompilát originálních textů a uklidnit rozjitřenou atmosféru?

2 1
možnosti
JO

No nic, jdu zase makat, neb musím živit sebe, svoje děti a přispívat hordě nepřizpůsobivých (nejen cikánům tak, to nemažte), kteří mi nejen že nepoděkují, ale ještě mi budou nadávat.

A omlouvám se za blok - blog.

3 0
možnosti
JO

Já jsem z toho docela otrávená. Když jsem tady před pár měsíci našla podobné názory jako mám já, tak jsem se těšila, že si konečně budu moct  o cikánském problému popovídat. Už jsem nechtěla být tak anonymní, tak jsem si dokonce založila i svůj blok. A ted zjišťuji, že se o nich nesmí napsat prakticky nic - kromě chvály, to pak autorku fotí, medializují a vydávají za příklad:-(

Tady přece nikdo nepíše žádná proticikánská hesla, jen je mnoho lidí už naštvaných z toho, co se v ČR děje.

Nejméně užitečná menšina ze všech menšin u nás parazituje na špatně nastaveném sociálním systému a terorizuje lidi, kteří jsou, ne vlastní vinou, nuceni žít v jejím okolí a má se o tom mlčet? A kam to mlčení povede? K ještě větší nesnášenlivosti. Je přece lepší o tom diskutovat, vždyť i cikáni se mohou do diskuze připojit a napsat svůj názor a nápady na zlepšení situace. Problém je třeba medializovat a pokusit se hledat řešení. A ne dělat, jako že problém není.

2 0
možnosti
Foto

Já nevím, možná je záměr, aby se to ještě víc rozeštvalo. Když se totiž o něčem nemůže vůbec veřejně mluvit a diskutovat, ničemu to nepomůže.

Když mám tlakáč na největším hořáku a ten jede naplno, nezabráním úniku páry tím, že ho úplně uzavřu. Ono to nějakou dobu fakt nebude ucházet, ale pak se ozve rana jak cyp. Když se bude mlčet o cikánech, taky to jednou bouchne.

2 0
možnosti
Foto

Bóže vy toho naděláte. Patrochová porůznu po netu posbírala proticikánský fóry, ke kterým nepřidala nic svýho. Některý byly vtipný, některý za hranou, idnes se od těch za hranou distancoval tím, že jí článek šoupl do soukromých. Článek byl furt dostupnej, akorát jí holt nepočítali tu karmu, kvůli které to celý podnikla, pročež splichtila trochu afektovanou tirádu o cenzuře a práskla za sebou dveřma. No a dnes tu máme afektovanou tirádu o cenzuře od vás, Vlastíku. Fotku one odbarvené krasotiny, jak vidím, máte schovanou, kde ji najdete taky víte, tak snad není důvod k nářkům, ne? :-)

12 10
možnosti
IF

Skoro bych se vsadil, že i tento článek zde dlouho nevydrží ...

2 0
možnosti
Foto

Je to dost možné. Cenzura je sviňa, a domnívat se, že patřila jen do minulého století, minulých režimů a podobně je naïvní.

1 1
možnosti
EB

A po kliknutí na odkaz v článku Vás to vůbec na její článek nepřesměruje !!

0 0
možnosti
IF

Protože už nechala zrušit celý blog na iDnes

1 0
možnosti
PU

P24e66t32r 74U27h68e24r

27. 6. 2013 10:37

Včera vyšel její blog, ve kterém se rozloučila a ze zdejšího serveru dobrovolně odešla.

2 0
možnosti
IF

Tady je k tomu článku na rozloučenou ještě diskuze:

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A130626_349440_blogidnes

a v ní je uvedeno i její nové působiště

http://www.diskuteri.net/index.php?board=33.0

1 0
možnosti