Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J67a28k28u53b 19L28é68d69l

27. 11. 2013 15:36

Pane, tisíckrát karma a poděkování! R^R^ Základní poselství Bible je tak prosté, a přitom tak málo opravdu chápané a tolikrát překrucované... Oni i ti farizejové, jak je popisujete, jednou prohlédnou, modleme se i za ně :-) A ještě jednou díky za Váš článek!

3 0
možnosti
JT

Zakladni poselstvi jsou jasna. Snis jablko - mazej z domu. Mas me rad ? Tak podrizni sveho syna. Ja miluju sveho syna, tak ho necham ukrizovat, at si kluk pred smrti jeste neco uzije.

1 2
možnosti
VK

Co kdybyste tohle rozhodnuti nechal na Bohu samotnem a nepletl se mu do remesla. Pripada mi jako nehorazna drzost, predjimat jak se Buh rozhodne jen proto, ze nejaka konktretnost neni zrovna podle toho, jak se to vam nebo ostatnim libi.

1 0
možnosti
JT

Myslim, ze Sivovi je uplne jedno co se pise na nejakem blogu, takze se neurazi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.