Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty prehnane reklamy, napr. na iDnesu, prilis nechapu. Jiste na ne nekdo klika a na tech webech nekteri lidi jiste i kupuji. Jinak by nikdo ty reklamy neplatil. Naucil jsem se reklamy celkem dobre prehlizet. I tak me otravuji.

Mozna by bylo pro vsechny lepsi, kdyby napr. na iDnesu byla rubrika reklamy a reklamy by se nedavaly do jinych rubrik, kdyz tak jen velmi omezene. Pokud by ta rubrika Reklamy byla dobre udelana, tak by jiste byla navstevovana, napriklad ctenari, kteri i ted na reklamy klikaji. A o ty tyto ctenare prece jde. A videli by vice reklam pohromade a tak by na ne mohli jeste vice klikat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nevim vsak, jestli je iDnes placeno firmami, za pocet zobrazeni reklamy v prohlizeci ctenaru nebo za pocet kliknuti na reklamu. Asi je to ten druhy pripad a pak nema smysl reklamu zobrazovat ctenarum, kteri stejne na ni nekliknou.

0 0
možnosti
Foto

špatného na tom není nic, jen se pak nesmíme divit, když po nás někdo bude chtít za přečtení článku peníze. Já ho mám zapnutý taky.

0 0
možnosti
MS

Ja jen premyslim nad tim, kdo na ty otravne reklamy klika? Nebo kdo si na zaklade teto reklamy (vyskakujici okna pres cely clanek apod.) koupi vyrobek?Nekdo musi, jinak by firmy timto zpusobem neinzerovaly. Me to tak obtezuje, ze uz jen z principu bych si nic nekoupila.

3 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,57
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.