Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě mě s ohledem na název kamery napadla hláška z filmu Limonádový Joe, "Padouch nebo hrdina ...", ale měnit název už by asi nebylo vhodné, tak asi pro to nemám lepší využití, než diskusní příspěvek :)

0 0
možnosti
Foto

Za rozbité formátování se omlouvám, v náhledu to vypadalo v pořádku, ale v samotném článku to pak nefunguje. Chtěl jsem to aspoň odlišit pomlčkami, ale nějak se mi to nechce do článku promítnout. Pokud jste to dočetli až sem, tak jste si pravděpodobně dokázali spojit, že ty řádky s málo slovy mají být nadpisy sekcí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.