Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Co se týče hodinek, používám Apple Watch a Garmin vívoactive. Spárování Apple Watch s iPhone je otázka chvilky. Garmin má velmi vyspělou aplikaci, takže spárování s iPhonem je také jednoduché. Navíc tam fungují veškeré notifikace, včetně upozornění na příchozí emaily.

Co se týče plateb, Apple Pay podporují snad všechny banky a co se týče Garmin Pay, tam používám Revolut. Hlavně díky cestám do zahraničí, kde si mohu výhodně vyměnit zahraniční měny.

Samsung Watch se mi líbí, ale pro mě jsou důležité i ty platby a navíc mi nikdy nezajistí 100 propojenost.

Škoda, že Samsung nevytváří svůj vlastní ekosystém, byť postavený na Androidu a Windows.

0 0
možnosti
Foto

Pároval jsem s mobilem značky Huawei a po počátečním neúspěchu, kdy se párování někde asi zaseklo, se to na druhý pokus podařilo. A to nešlo o zrovna nejnovější mobil, byl tam Android 5. Samozřejmě, možnost propojit hodinky s počítačem, ať už s Windows nebo Linux (případně i MacOS) systémem by bylo příjemné. Dají se Apple Watch propojit s něčím jiným, než telefonem?

Co se plateb týká, Samsung Pay je krapet pozadu. Mně to nevadí, zatím jsem pořád zvyklý platit převážně v hotovosti, v tomto jsem staromódní.

0 0
možnosti
Foto

A jste si jistý, že máte funkční esimku a nemáte hodinky spárované jenom přes bluetooth? Protože co vím z doslechu, tak operátoři umí nahrát esimku, ale neumí (spíše nechtějí) naklonovat to samé číslo, jaké máte v telefonu. Takže pak to dopadá tak, že máte dvě čísla, čemuž jste se chtěl vyhnout.:-)

Ale třeba to O2 dělá, syn to zkoušel u Vodafonu.

0 0
možnosti
Foto

Jsem si jistý. SIM kartu nebyli ochotni naklonovat ve smyslu, že bych měl dvě platné SIM karty se stejným číslem, tohle odmítli. A původní SIMka byla do půl hodiny neplatná, takže o důvod víc k nervozitě při snaze dostat eSIM do hodinek - nechtěl jsem být nedostupný příliš dlouho.

A BlueTooth to určitě nebude, mobil, se kterým jsem hodinky pároval, je aktuálně ode mně vzdálený několik kilometrů a přesto nemám problém uskutečnit hovory. Každopádně díky za komentář. :-)

0 0
možnosti
Foto

U Samsungu je pro někoho podstatné a smutné, že po mnoha letech stále nejde hodinkami platit...aplikaci Google pay operační systém Tizen nepodporuje a banky zase nepodporují Samsung pay.

1 0
možnosti
Foto

No, Karle, i kdyby to Tizen podporoval, tak to u nás nepodporuje strýček Google. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.