Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě před pár lety by mě nenapadlo, že něco takového napíšu. Dnes je ale opravdu možné, aby s něčím takovým někdo přišel. A nemyslím to jako nadsázku.

4 0
možnosti
Foto

Po pravdě bych se taky nedivil, kdyby to někdo řekl a myslel vážně. Chtěl jsem tomu předejít a být první, kdo to řekne, aby pak bylo jasno, že nám to kdysi připadalo naprosto absurdní.

2 0
možnosti
PC

A já se pořád divil, proč jsem musel hrát na klavír8-o, když mi stále něco říkalo, že by byly lepší ty housle. ...;-D

0 0
možnosti
LT

No, jako houslista (byť teď už jen příležitostný) vám řeknu, že zlatý klavír v porovnání s houslemi.

Ne, samozřejmě nesnižuji hru na klavír, nic není jednoduché, ale u klavíru nemusíte aspoň dávat pozor aby vám to ladilo. U houslí stačí prst lehce vedle a je to v háji ;-D

0 0
možnosti

Mohl byste to vyvážit spinetem, tam jsou barvy obráceně.

A pokud byste hrál vkleče, už by to nemělo chybu:-).

2 0
možnosti
PK

Nestrašte a nedávejte hnutí BLM příklady realizace,bo se ty klávesy skutečně budou muset přemalovat.

Ještě zajímavější je pro křesťanskou Evropu požadavek jedné z hlavních tváří BLM, černocha Shauna Kinga (prominentního hosta na mítincích prezidentského kandidáta za Demokraty, senátora Bernieho Sanderse). Shaun vyzval své soudruhy, aby rovnou odstranili všechna zobrazení Ježíše Krista, nejen sochy a kříže, ale také jeho obrazy, kostelní okna – prostě vše, kde je zakladatel naší civilizace znázorněn jako „bílý Evropan“. Prý je to odraz bílé nadřazenosti. „Zničte ho!“ vyzval své liberální černo-bílé „liberály“.

0 1
možnosti
Foto

Ještě jsem si uvědomil, že už jako malý jsem vlastně kvůli hře na klavír byl rasista. neměl jsem rád černé, protože s bílýma bylo snazší pořízení.

Zato s černými se dostanete do křížku, i pokud je považujete za béčka ...

3 0
možnosti
Foto

Každopádně, jak jste se nejspíš dovtípili, dnes nevážně. Snad to pobaví :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné je, že bílí a černí nemusí být odděleně jako v klasickém šachu. Nicméně, vypadá to, že k segregaci i tak dochází, bílé figurky jsou jen na bílých políčkách, a černé na černých.

Pak zůstává otázka, jak spravedlivě vyřešit, kdo má přednost. Můj návrh je velmi jednoduchý – stačí, když se ta hra nebude ani hrát ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.