Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Generála netřeba špinit. Pošpinil se sám, když dnes v tv debatě popsal, co dělal 17.11.1989. Zdrhal z Národní třídy.

1 11
možnosti
Foto

Vy jste ho tam honil s pendrekem?

12 1
možnosti
KK

Na nějakou inteligentnější odpověď se mozeček nezmůže?

1 3
možnosti
JK

Přiznám se také, zdrhl jsem z Václaváku na víkend ze školy domů. Je dost možné, že i stejným vlakem jako Pavel. Pane Karle, on totiž ještě v podvečer nikdo netušil co se na Národní stane, teda kromě vás asi.

7 2
možnosti
KK

Ale, ale. Vždyť si stěžoval, že nemohl projít, co tam bylo lidí. :-)

1 0
možnosti
JK

Jo občas tam bylo plno, 17.11. to nebylo první shromáždění lidí. Máte nějakou osobní zkušenost? Ze které strany? ;-)

2 0
možnosti
KK

Z které strany? Zařadil jste se na úroveň Flašky. Sbohem.

0 0
možnosti
MB

Bydlela jsem v Ostrovní, což je souběžná ulice s Národní. My z P1, víme docela dobře, co se dělo i dny a měsíce předtím. Nebyl to pouze tento jediný den, kdy se lidé srocovali a dostávali příděl slzného plynu.

0 0
možnosti
KK

Přesně tak, myslím, že ta brutalita začala už zkraje roku Palachovým týdnem.

A ještě, pan Kučera zdrhal z Václaváku. On ani po třiatřiceti letech zřejmě netuší, kudy ten průvod z toho Albertova šel.

0 2
možnosti
JK

Pane Karle, já nezdrhal, šel jsem normálně z Václaváku na Hlavák na vlak, jako vždycky. O průvodu jsem věděl, jen jsem do něho prostě nešel a raději jel domů, to je vše. Původně byla myslím trasa úplně jiná. Obdivuji vaše znalosti o tom co tuším a co ne. Kde jste k takové dovednosti přišel? Někdo vás učil rozpoznávat co lidi tuší, případně jim důrazně napovědět co tuší?

1 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.