Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to dopadá když se do zákonů promítne progresivistický fanatismus.

Vašek

5 0
možnosti
Foto

Asi tak. Každopádně mi pomalu připadá, že "progresivismus" je pouze eufemismem a ve skutečnosti se tím žádný pokrok nemyslí. Naprostá většina toho "progresu" vypadá více jako zpátečnictví a zpackané sociální experimenty.

1 0
možnosti
Foto

Majú to v zákone a keby uviedli pohlavie, tak by ich negatívne medializovali, tak sa tomu diplomaticky vyhli. Podobne i v USA. Išla som v Prahe v taxíku a taxikár mi povedal, že je rád, že sa so mnou môže normálne rozprávať, lebo vraj už aj Češky, že keď ich osloví, na neho zazerajú akoby ich obťažoval na ich právach.

Ok, keď budú hľadať páchateľa podľa Vášho popisu, nenahlásim Vás ako podozrelého.

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář

Článek nebyl kritikou kanadské policie, ale toho, jak právě tyto zákony deformují společnost. Sama policejní mluvčí podle všeho byla trochu nesvá z toho, že musí říkat něco dost jiného, než co si myslí.

Na jednu stranu velmi vítám spoustu nových liberálních svobod, na druhou stranu je třeba vědět, kde má svoboda hranice. A je rozdíl mezi tím, když se zakáže vyložená šikana druhých, a když se o něčem zakáže mluvit.

O právu šikanovat ostatní jsem v Listině základních práv a svobod nečetl, ale o právu na svobodu projevu ano. Žel toto právo (popř. ta svoboda) to schytává zprava a poslední dobou snad mnohem více i zleva.

4 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.