Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hnupobijce

12. 11. 2009 4:07
Skvele napsano

ac nechapu co jste myslel tim tvorenim za tyden na konci .... jsem krestan a jednotlive dny vnimam jako faze a jejich poradi podle duchovni dulezitosti a ne prakticke ... napr.den ... Buh vytvoril zemi muze byt velky tresk a miliardtina vteriny,zase dalsi den tvorba cloveka muze byt miliarda let ... a klidne jej mohl nechat projit vsemy stadii vyvoje i pres neco jako opice ... naopak darwinova teorie, dle meho nazoru, postrada logiku a vlastne rika, ze tvorba sebeuvedomelych forem zivota je vlastnosti prvku chemicke soustavy ... ponekud ale postrada vysvetleni puvodu hnaci energie pri vyvoji (kvalitativnim,ci formy)techto forem ... proc nenastava stagnace ale je tam vubec nejaky vyvoj .

0 0
možnosti
MP

Vrah

12. 11. 2009 0:05
Jsou opravdu věda a víra v konfliktu?

Ono jde ještě o to, jestli první kapitola knihy Genesis faktograficky popisuje historickou událost. Názor, že jsou věda a víra v konfliktu, nemusí být nutně správný. Úkolem vědy je popsat JAK, víra dává odpověď na otázku PROČ.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.