Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

ydrhsamot

31. 3. 2010 23:13
hezký, stručný a šťavnatý

článek, dobře se čte. R^;-)

0 0
možnosti
AK

Alka.24

31. 3. 2010 21:58
Napsal

jste to hezky:-). Žijme každý svůj neobyčejný život....

0 0
možnosti
PV

VerneP

31. 3. 2010 21:39
Autore, ....

..., prosim, a ted jeste nejaky rozbor "bezneho praciho prasku". Opravdu mne udivuje, jak lidi, kteri o sobe tvrdi, ze mysli ci premysleji, irituje takova blbost, jako slovni spojeni "obycejny clovek". Probuh, vzdyt tim klesate na uroven tech, kteri takove nicotnosti vypustili z ust, vzdyt jde zcela nepodstanou vec, hru se slovicky, nic neresici. Nebo nemyslite, jinak si to fakt nedovedu vysvetlit.

0 0
možnosti
VF

vlasec

31. 3. 2010 22:43
Re: Autore, ....

Poezie je také nepodstatná hra se slovíčky a přesto baví i vzdělanější lidi po tisíciletí ...

To slovní spojení slyším až moc často a když jsem si to spojil se způsobem projevu Paroubka, tak jsem mu chtěl konečně už dát i nějaký význam.

0 0
možnosti
JS

panbixby

31. 3. 2010 21:20
Obyčejní lidé.

Zkuste je vymezit negativně:

Praví-li Paroubek "... (oni) obyčejní lidé..." pak se k nim sám neřadí. Sobě blízké asi nebude vybírat mezi tlusťochy, mezi lidmi s bradavicí...

Ale, co to tu zkoumám, vždyť ono to tu je - pamatujete? "My, komunisté, jsme lidé zvláštního ražení..." 

0 0
možnosti
JC

medvěd brtník

31. 3. 2010 20:38
jsem obyčejný člověk-důchodce 41 let práce a volič TOOP 09

proč si myslím, že jsem obyčejný člověk, : celý život jsem pracoval ,posledních 20let sám na sebe podnikal , vždy jsem stál na vlastních nohou od státu jsem nic něchtěl a nic moc od něj nečekám . Nikd yjsem neměl dluhy ani půjčky ,koupil jsem si jen to na co jsem si vydělal,  dětem jsem pomohl postavit se do života. Snažím se myslet a proto nevěřím ČSSD a Paroubkovým slibům ,zejména né tomu, že dluhy se nemusí vracet . Nechci aby náš stát a  s ním i mé děti skončili ve státním bankrotu a dluzích  proto budu volit odpovědnost  to je TOP 09.  Už vidím ty škodolibé komentáře levičáků : ty nejsi obyčejný čkověk , ty jsi obyčejný blázen.  Těmto lidem mohu říci jen jedno,aby i oni začali myslet hlavou.   A    blázna toho klidně beru , blázna sipřece držel na dvoře každý král, aby mu alespoň někdy někdo řekl pravdu.  A  nám ji ´ted říká TOP 09 .  

0 0
možnosti
PD

xpett

31. 3. 2010 21:21
Re: jsem obyčejný člověk-důchodce 41 let práce a volič TOOP 09

R^R^R^

0 0
možnosti
K

kvidoskopek

31. 3. 2010 20:06
Může mi někdo, prosím, vysvětlit ...

... kdo jsou ti obyčejní lidé?

0 0
možnosti
K

karagavrylydys

31. 3. 2010 21:21
Re: Může mi někdo, prosím, vysvětlit ...

Státní úředníci a zaměstnanci, odboráři, důchodci, nefachčenka, romové. Prostě socky.

0 0
možnosti
UNVK

u nás v kocourkově

31. 3. 2010 18:45
ČSSD je budoucnost pro obyčejné lidi ....

ne tedy pro celý národ, ale jen pro své voliče ... faktem je, že pojem obyčejnýá člověk je zajímavý v tom, že se ta skupina obyčejných lidí těžko specifikuje a ČSSD něříká kdo to je ... ale opakovaným lžím věří jen hlupák ... a tak nějak to bude s tím obyčejným člověkem ... 

0 0
možnosti
OZ

ovoce.zelenina

31. 3. 2010 18:21
Asi

neobyčejný nadčlověk Paroubek si nechal od poddaných zbudovat soukromý vchod do své rezidence, včetně privátního výtahu--- vše v severních Čechách, kde žije hodně podobyčejných podnormálních tvorů, kterým bude nadčlověk slibovat modré z nebes-- výměnou za voličské hlasy. Nabobtnalý koňský handlíř.

0 0
možnosti
ZV

fichifi

31. 3. 2010 13:37
Zkuste

 si místo ,,obyčejný" dosadit ,,normální". A je to.;-D

0 0
možnosti
AA

Saša

31. 3. 2010 14:01
A kdo je nenormální?

Já myslím, že nenormální je právě Paroubek a suita kolem něj.

Normální člověk s takovými nemá nic společného.

0 0
možnosti
K

KJV

31. 3. 2010 12:07
Kde berete svoji aroganci a pocit nadřazenosti?

Vidíte, mě je zase bližší společnost, která projevuje více sociálního cítění. Která se snaží, aby nedocházelo k tomu, že bohatí stále bohatnou a chudí chudnou. Společnost hodná 21. století, kde jedni nejsou nevolníky druhých, kde obyčejní pracovití lidé nebudou těmi, co se sotva uživí a druzí nevědí co s majetkem. Tomu se v dějinách nejvíce přiblížil koncept sociálního státu v Evropě. Proto jsem zastáncem tohoto konceptu a dostává se mi titulů jako lempl, netáhlo, primitivní volič soc. demokracie, méně inteligentní a méně vzdělaný člověk, lůza a.t.d. Vůbec si nemyslím, že třeba zaplacení prvních tří dnů v nemoci, zvýšení mateřské, přidat seniorům jednorázově 2400 kč  je rozhazování. Je to lepší, než když se tyto prostředky rozkradou v předražených zakázkách a prošustrují a vytunelují v megalomanských stavbách a akcích.  Ano, obyčejný člověk si dovede vytvořit názor a může to být jiný názor než máte Vy. Kde berete tu svoji aroganci a pocit nadřazenosti nad jinými lidmi?

0 0
možnosti
VF

vlasec

31. 3. 2010 15:00
Re: Kde berete svoji aroganci a pocit nadřazenosti?

Já nekritizuji lidi méně vzdělané nebo inteligentní. Každý člověk krom těch, kteří se úmyslně přiživují, může být pro společnost přínosem. Já jen vycházím z toho, jakým způsobem mluví vůdčí osobnosti ČSSD.

Pokud je někdo schopný bez uzardění kritizovat jinému to, co sám učinil nebo hodlá učinit (Sobotka-sliby, Paroubek-nevěra), pak pro mne není člověkem, jehož slovo má váhu.

A teď k tomu, co píšete. Solidarita je skvělá věc, ale jak už jsem psal asi před půlrokem v článku (odkaz dole), solidární by měli být především lidé a ne stát.

Když někde vinou špatných zákonů selže sociální zabezpečení, jste natolik solidární, že pomůžete svými penězi někomu ze svých známých, třeba i desítkami tisíc? Nebo pouze chcete, aby vám byly přerozděleny peníze od boháčů a buržoustů?

http://vlastimilfurst.blog.idnes.cz/c/105277/Lesk-a-bida-socialniho-statu.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.