Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tulda

31. 3. 2010 10:48
Vážený autore,

už jsem to tady jednou psal. Neotírejte se o jiné politiky a propagujte svůj program. Jinak se rozplznete, jako mnoho začínajících stran. Zdá se, že vaše srdce spíš táhne k ODS nebo k HOP 09, než k založené straně Pirátů.EU

0 0
možnosti
VF

vlasec

31. 3. 2010 11:16
Re: Vážený autore,

Díky za postřeh. Já se nesnažím vést konfrontační kampaň a vím, že nemá smysl psát neustále články o Paroubkovi. přesto jsem cítil potřebu okomentovat slovní spojení "obyčejní lidé".

O programu pirátů se snad ještě vyjádřím v jiném článku.

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

31. 3. 2010 10:37
ale jo,

do nedávna jsem si myslela, že jsem úplně obyčejná. A ono ne.

0 0
možnosti
AA

Saša

31. 3. 2010 10:21
On tím myslí průměr.

Nemyslí tím "obyčejnost", ale průměrnost.

0 0
možnosti
VF

vlasec

31. 3. 2010 11:22
Re: On tím myslí průměr.

Nejsem si tím jistý. Rodiče mají průměrný plat, mají průměrné auto atd., ale přesto se necítí být osloveni. A určitě myslí i podprůměrné, tedy ty, kdo nejsou úspěšní a možná se o to ani nesnaží.

0 0
možnosti
H

H0PE

31. 3. 2010 10:16
Být

"obyčejný" není povinnost. Je to věc každého z nás.

0 0
možnosti
VF

vlasec

31. 3. 2010 1:04
Tisková konference

Pokud jste ji viděli, tak jste si jistě všimli, že ze stran s preferencemi nad 5% není koho jiného volit, než ČSSD nebo KSČM. TOP09 a VV prý vznikly na zakázku ODS, Zelení jsou nespolehliví ... už nevím, zda se nějak vyjadřovali ke KDU-ČSL. Česká pirátská strana filtrem prošla zřejmě jen díky nízkým volebním preferencím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.