Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jiri Kram

8. 5. 2010 1:21
To neni fantasmagorie

Ten clanek vysel 12.3.2010 na serveru http://www.pooh.cz/a.asp?a=2015964 Autorem clanku neni nikdo jiny, nez guru ceskeho internetu Daniel Docekal (http://cs.wikipedia.org/wiki/Daniel_Do%C4%8Dekal) tenhle pan cesky internet zakladal, to neni zadny blby bloger.

0 0
možnosti
VF

vlasec

8. 5. 2010 14:15
Re: To neni fantasmagorie

Omlouvám se, ale má blog, tedy krom toho, že je zakladatel českého internetu, je i blogerem. Jiří Paroubek je také bloger, třebaže je zároveň expremiérem a předsedou ČSSD.

Uznávám ale, že jsem se mohl více informovat a uvést něco více, je to ode mně trochu jako bych profesorovi řekl magistr proto, že má i magisterský titul.

0 0
možnosti
P

plexusbrachialis

8. 5. 2010 0:12
A Ted o Langerovi jak trstnim stihani musel

Odsouhlasit Jen nadrizeny

0 0
možnosti
AJ

astrudina

7. 5. 2010 23:49
Prosím pěkně, až se vám podaří touto cílenou snahou

Paroubka prostě zničit, zlikvidovat- a myslím, že k tomu nemá po čtyřech letech otevřené nenávisti části národa daleko - kam se vaše frustrace a nenávist  obrátí potom? Kdo bude další obětní beránek?

Připadá mi, že který blogger nenapíše jednou denně na Idnes nějakou fantasmagorii a v názvu nemá "Paroubek", tak asi nemá splněný denní úkol?

nechtěli byste se podívat do zrcadla a zeptat se sami sebe, co tak velkého a významného tomuto státu přinášíte vy, že si osobujete právo soudit jednoho člověka a pořádat na něj štvanice?

0 0
možnosti
VM

Dluhy se neplatí

8. 5. 2010 0:10
Re: Prosím pěkně, až se vám podaří touto cílenou snahou

Ty bys popravil Karla Čapka za jeho Bílou nemoc, že?

A dodnes nenávidíš Chaplina za jeho film Diktátor, co?

0 0
možnosti
VF

vlasec

7. 5. 2010 23:44
Kontroverzní téma ...

Všiml jsem si, že je to docela kontroverzní téma. Zatímco podle karmy lze odhadnout, že spousta lidí souhlasí, vidím i spoustu negativních ohlasů.

Netvrdím, že píšu pravdu, velkou roli v tomto článku hraje mně neznámý zdroj. Proto také píšu "bloger uvádí" a "pevně doufám, že je to jen něčí hloupý žert".

Že to už trochu přeháním s psaním článků o Paroubkovi jsem si vědom, nejvíce mě ale inspiruje vždy to, co mě zaráží nebo štve, v čemž Jiří Paroubek výrazně vede.

0 0
možnosti
P

plexusbrachialis

8. 5. 2010 0:14
Re: Kontroverzní téma ...

Jste nemocny cloveka uz vubec ne demokrat

0 0
možnosti
OZ

ovoce.zelenina

7. 5. 2010 23:39
Je to

trošku jinak, bude vše povoleno--!!!-- s podmínkou, že budete KSČSSD chválit a podporovat, stejně pak blahodárnou co nejuzší spolupráci s Kremlem. Jiná diskuze povolena být ani nemůže, přece nebudeme podporovat americké imperialisty a německé revanšisty. Klement Gottwald také hned nevěšel statkáře a živnostníky, ševce, krejčí, holiče, k tomu došlo plíživě tak během jednoho roku. Nutně potřeboval podporu, zcela shodně jak dnes předvádí klaunské trio Paroubek--Rath--Tvrdík

0 0
možnosti
JN

5alfa

7. 5. 2010 23:34
A Vy...

... byste si to nechal autore libit?

A nebo byste se nechal koupit jako mladí, co jsou sice "proti Paroubkovi", ale jakmile zaplatí, tak na jeho povel zabučí? ;-(;-(

0 0
možnosti
VF

vlasec

7. 5. 2010 23:38
Re: A Vy...

Tento článek jsem nenapsal na ničí objednávku a lhaní za peníze je něco, co se mi ze všeho nejvíc hnusí. Nechci dělat věci, za které bych musel nenávidět sám sebe.

0 0
možnosti
P

petr.n_22

7. 5. 2010 23:32
nehrozí

Toho bych se nebál. On na to nemá.

0 0
možnosti
VM

Dluhy se neplatí

7. 5. 2010 23:31
Paroubek je koncentrované zlo.

0 0
možnosti

ellukas

7. 5. 2010 23:29
Paroubek blogování zakáže, ale

o to více vám to alespoň bude chutnat. Dokonce i ty texty možná budou kvalitnější a nebudou třeba jenom o Paroubkovi.

0 0
možnosti
K

kaktusak

7. 5. 2010 23:18
Proč vám blogování nezakázal už minule,

když byl premiérem? Trochu tu negativní předvolební kampaň přeháníte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.