Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Jo já zapomněl. Protože Bilderberg ..........

1 3
možnosti
AK

Když je to tak jasný, proč toto téma někde nepoužil ZEman a že on se neštítí použít kdejakou blbost a lež? Asi si uvědomuje, že to je opravdu už totální blbost, proto to nikde nevytáhl. Nicméně jeho voličům to nevadí a stále to vytahují dokola. Nepřipadáte si u toho tak trochu jako blb?

3 2
možnosti
PH

P69e81t39r 33H89a62l30í92k

25. 1. 2013 13:59

no kdyz clovek sleduje to vymivani mozku, jake predvadi iDnes, tak si musi klast otazky, kdo za tim stoji.

2 1
možnosti
PH

P62e13t71r 47H51a59l15í64k

25. 1. 2013 14:00

sakra, vymyvani samozrejme. Stydim se.

2 0
možnosti
Foto

Bacha na výplach... :-P

1 1
možnosti
BM

Teorie o mezinárodním spiknutí organizace, která usilují o ovládnutí světa..... To je stará historie již od likvidace templářského řádu..... A ještě tu O červené Karkulce...

2 1
možnosti
Foto

Bylo možná rozhodnuto - to ovšem za předpokladu, že se občané České republiky nerozhodnou pro Miloše Zemana.

0 2
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.