Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trochu víc klidu a sbírat informace z různých zdrojů. Amerika je poslední dobou taková divná. Dějou se tam nepěkný věci. S potravinami, s léčivy, se semeny.

0 1
možnosti
Foto

To souhlasím. Po pravdě jde z větší části jen o převyprávění, netvrdím, že můj názor je jediný správný, ale zatím tady chyběl. Zatímco tři fandové koloidního stříbra se už tady vyskytli.

0 0
možnosti

Osobně s ním mám výborné zkušenosti- na různé kožní potíže, zevně užívané..

1 0
možnosti

J74a88r61a 88R17a92n88k

12. 6. 2013 7:00

Ja sama nepouzivam, jim vse cerstve a hlavne jsem asi 50% vegetarian, ale znam par lidi, kteri to berou, ale ne po lzickach....kapky.....a nemodraji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.