Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do Kanady definitivně již "prchat" nebudou. První rok se o nově příchozí stejným dílem vláda postará. Byt, jídlo, škola a kapesné. Poté nazdar! Ukaž co umíš. A zde je kámen úrazu. Pouhých 550 $ podpory, a to se ještě jeden  pěkně naběhá, než to vyřídí. Za tyto peníze se v Kanadě žít nedá. Malý byt pod 800 $ neseženete. Ale dotyčný (mimo invalidů) aby tyto peníze dostal, musí předložit seznam podniků kde se o práci zajímal.

Před několika lety si zde  pár šikulků otevřelo velice prosperující bussines. Sprostředkovatelnu práce. Když jsem potřeboval na př. 5 lidí na krátkodobou práci, zavolal jsem jim. Účtovali 13 $ na hod. za osobu, kolik oni platily, mě nezajímalo. Nesměli samozřejmě pod minimální hod. mzdu. Pracovní úřad dodal jména zájemců. 

Sprostředkovatelna na oplátku informovala u fluktuantech, kteří práci odmítali.

Je něco podobného v Čechách.

2 0
možnosti

Já mám k cikánům averzi, pravda je ta, že mi dost lezou na nervy. Tedy naprostá většina z nich. Mám ale sousedy, mají pronajatý byt, pracují. Jednou za mnou paní běžela až k autu, že jsem na chodbě zapomněla naší Micinku - kočičku, že mňouká u našich dveří. To jsem teda opravdu ocenila, že nebyla lhostejná. Zdravíme se a celkově je to velmi sympatická rodina.

Jenže právě problém je v té většině z menšiny, těm slušným dělají akorát ostudu.

O to víc je škoda, že se o tomhle problému na i-dnes nedá psát otevřeně, podle mě by to pomohlo víc než zakrývání a bagatelizování problémů.

9 0
možnosti
Foto

nedovedu posoudit, jak velkou část menšiny tvoří ta vámi uvedená menšina. možná je to jak s důchodci, z dopravy a obchodů si člověk leckdy myslí kdoví co, přitom ti, co znám osobně, jsou převážně dobří lidé.

4 0
možnosti

Ja vas ujistuju, ze v prubehu druhe svetove valky do Izraele neodesel ani jeden Zid. Nikdo.

5 0
možnosti

řekl bych,že máte pravdu, jenomže,kde je pravda skutečné to nikdo neví. Znám případy z mého města, bylo to za vlády soc.dem, kdy se pracujícím Rómům jejich vlastní soukmenovci smáli,že dělají, že oni mají peněz jako šlupek a jsou na ÚP.

 Jednomu co chodil na průmyslovku zase vyčítali, že už není Róm, ale gádžo, když chce být vzdělaný. Dotyčný školu dokončil,sehnal práci a vydělává si cca 20tisíc.

8 0
možnosti
Foto

takže v podstatě zradil;-DR^

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS