Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vida, co dnes nejvíc zaměstnává mysl průměrného mladého biblofila :-))) 

Ale vážně: Vlastíku, jestli je toto jediná obava, která vás odrazuje od análního homostyku, tak buďte úplně v klidu a směle do toho. V nebi nebudou nejen homosexuálové, ale ani heterosexuálové. Jak to? V nebi jsou totiž už jen bezhmotné duše. Ty nemají žádnou genetickou výbavu ani žádné pohlaví a tudíž nepotřebují, pročež nemají, ani pohlavní pud. A co kdo do čeho strkal na zemi není pro posmrtné umístění zdaleka tak podstatné, jako jestli jste kradl, lhal nebo se zpupně povyšoval nad ostatní spoluobčany.

2 0
možnosti
Foto

Mohu se zeptat, zda jste vůbec dočetl článek do konce? Asi jsem zvolil příliš provokativní titulek.

4 0
možnosti
Foto

No ani Vy, Vlastíku, nebudete v nebi, a ani já ne. Jenže mi je to dost putna, protože nějaké nebe je jen nátlakový nástroj církví a o jeho realitě lze s úspěchem pochybovat. Pravda, jsem bezvěrec a obecný filosof.

2 1
možnosti
Foto

Chtěl jste asi říci. myslím si, že...

2 0
možnosti
MK

Není důvod, aby homosexuálové nebyli v Nebi. To je věcí mezi Pánem a člověkem. Navíc, homosexuál se, se svým handicapem rodí, je to jeho hřivna a jak s ní naloží záleží na něm. 

V Nebi může být i Hitler, byť to je pro mnohé k neskousnutí, ale .......my neznáme jeho poslední rozhovor mezi Pánem a ním.

3 0
možnosti
MR

M50i58l31a82n 89R91a69d34e45k

27. 11. 2013 18:00

R^, presne tak, jsem sice ateista, ale kdyby Nebe existovalo, tak zadna Cirkev nebo nabozenstvi nad nim nema moc, a nemuze do toho kafrat.

4 0
možnosti
Foto

Nikdo nebude v nebi. Protože je více než jedno náboženství, které tvrdí, že nevěřící či věřící v jiného boha přijdou do pekla, skončíme všichni v pekle.

1 0
možnosti
MK

Váš názor. Můj je, že Kristus nám ukázal Pravdu, neboť On byl  a je tou Pravdou.;-)

0 1
možnosti
JT

Neberte tu Bibli zase tak vazne, je to jen beletrie. Jsou to pribehy, ktere se nestaly. Navic jsou hezci fantasy knizky, treba Pan prstenu. Gandalf je hezci postava nez Jezis a Sauron je horsi nez Lucifer.

1 2
možnosti
MP

„je to jen beletrie“ WTF? – považovat starověký náboženský text za „jen beletrii“ je hloupost.

3 0
možnosti
Foto

1. Korintským, 6 kapitola:

9Copak nevíte, že nespravedliví nebudou mít podíl na Božím království? Nepleťte se: Smilníci, modláři, cizoložníci, rozkošníci, zvrhlíci, 10zloději, lakomci, opilci, pomlouvači ani vydřiduchové nebudou mít podíl na Božím království. 11A takoví jste někteří byli, ale jste omyti, jste posvěceni a jste ospravedlněni jménem Pána Ježíše Krista a Duchem našeho Boha.

V Bibli je přece jasně řečeno, kdo nebude v nebi.

0 0
možnosti
JT

A ti, co nebudou mit podil na bozim kralovstvi pujdou za trest do bozi republiky.

1 1
možnosti
JT

Přečtětě si trilogii pana Walshe " Hovory s bohem". Tam je vše.

Je to jasné, krystalicky čisté. Užasný text, který mi dal spoustu odpovědí, které jsem

nikde nemohl najít.

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, píšete rozumně, trefně a vtipně, tátovi jste se povedl. Větší než malé množství příslušníků zdejšího publika Vás právě proto nebude mít rádo.

1 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný a povzbudivý komentář :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.