Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě jedna informace k doplnění, kterou jsem zapomněl zmínit, protože kolem mně jen tak nějak proletěla. Intel má problémy s teplotními výkyvy, teploty nárazově vyskakují až o 15 °C. Což je špatná zpráva zejména pro ty, kdo chtějí taktovat.

V případě Ryzenu narůstá spotřeba dost razantně kolem 4 GHz, ale uchladit jde, kolem 4.2 GHz narazíte na nějakou technickou limitaci, kvůli které přestává být procesor stabilní. Intel se prostě nárazově přehřeje a vypne kvůli přehřátí.

0 0
možnosti
Foto

Pro mě je to zajímavé cenové srovnání. O Tohle téma se zajímám a děkuji za shrnutí. R^

2 0
možnosti

Takovýto článek patří na Technet.

3 0
možnosti
Foto

Díky! Žel tady na blogu taková možnost není, tak jsem přemýšlel, zda je to moje hobby, nebo zda z toho náhodou nedělám vědu a zvítězilo Hobby :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1534x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.