Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Když se pohybujeme v té metafyzické rovině - dobro vyhrálo bitvu, zlo nezmizelo, a hloupost válcuje internetový prostor. ;-)

3 1
možnosti
Foto

Volby dle ANO dopadly takto:

"Andrej Babiš obsadil skvělé druhé místo, zatímco Petr Pavel skončil předposlední.":-)

Je to parafráze starého vtipu, ale sedí.

Jinak samozřejmě karma.

15 2
možnosti
MK

Stačí věta o slavení zvolení prezidenta.

Slavil bych narozky, svatbu, asi zlatou v hokeji, ale být v euforii ze zvolení papaláše? To je fakt angažovanost.

4 5
možnosti
Foto

Spíš můžete ovlivnit zvolení prezidenta, než titul mistrů světa v hokeji. Takže proč neslavit, když se na tom podílím?

8 0
možnosti
Foto

Zjednodušené vnímání světa jako boj dobra se zlem, světla a tmy. S tímto se již notně zapotil sv. Augustin, když kdysi řešil manicheismus, evidentně se mu to nepodařilo.

1 1
možnosti
Foto

Ano, vidění zjednodušené je. Obávám se ale, že snad ani největší myslitelé nedokážou společenské pojmout problémy v jejich celistvosti, aniž by se někde dopustili zjednodušení. A pokud by to snad i dokázali, tak než svůj postulát vyjádří, jejich posluchačstvo ztratí pozornost.

Za zjednodušení se tedy ani neomlouvám, protože si myslím, že je tady naprosto namístě je použít. V opačném případě bych musel životy všech zúčastněných politiků prozkoumat do detailů, hledat příčiny jejich chování v jejich dětství a dospívání a nakonec je omluvit, že jsou produktem špatné společnosti a doby. To bych jim dokázal prominout, ale nevolil bych je ani za poslance, natož prezidenta.

A pokud bych je zcela neomlouval jejich pohnutým příběhem, musel bych přinejmenším obšírně opsat jejich skutky a výroky z minulosti a posoudit, nakolik uškodily a nakolik pomohly ostatním, a až po úplném zhodnocení magnitudy těchto skutků se dopouštět porovnání.

Jenže tímhle se oni zatěžovat nebudou a na svého protikandidáta prostě hodí snůšku lží aniž by je z toho tížilo svědomí.

8 1
možnosti
JZ

Je úsměvné, jak Babišovci nemohou rozdýchat nakládačku.

13 2
možnosti
Foto

Ano. Do jisté míry je ale smutné, že člověka, kterému jsou jejich osudy naprosto ukradené, a kterého jsem ani doslovně nejmenoval tak srdnatě hájí, a co hůř, vztahují si to jako urážku na sebe :-(

9 2
možnosti
PC

Pane autore,

proč se ještě angažujete? Vždyť přece to "vaše dobro" zvítězilo, ne? Nebo se vám tak moc zalíbila dosud nevídaná, ba přímo dramaticky a nebezpečně rozpolcená společnost a věčný boj proti "nepřátelům"? Vy tedy budete své "nepřátele" nadále vyhledávat? Takže si přejete třídní boj? Ve jménu dobra?

Uvědomujete si vůbec, co vlastně podporujete?

P.S. Nevolil jsem ani jednoho z kom. kandidátů a moc dobře vím, proč.

10 5
možnosti
Foto

Pane Chmelíku, mně se rozpolcená společnost vůbec nelíbí. Příčin je povícero, ale jednu jsem jmenoval v tomto článku. Příště se budu zabývat něčím, čeho se dopouštějí lidé, kteří hlasovali shodně jako já.

Možná jsem tím mohl začít, aby si lidé nemysleli, že zde pouze kopu do poraženého zla (které se ale pouze stáhlo a na lopatkách ještě rozhodně není, a už vůbec ne hrobníkovi na lopatě).

Pamatujte: První vlaštovka jaro nedělá.

6 0
možnosti
JG

J12i69ř39í 90G30r84o58h

30. 1. 2023 22:07

Naopak zlo vyhrálo a je jedno zda by to byl Babiš nebo Pavel.

6 10
možnosti
Foto

Pokud vidíte pana prezidenta jako (čisté) zlo, tak mě to mrzí. Doufám, že vás dokáže přesvědčit o opaku. Na mě působil docela autenticky, takže pokud není opravdu velmi pohotový ve hraní a dobrý herec, tak je pravděpodobně dobrý člověk, bez ohledu na to, kým byl ve svém mládí.

Nemůžu říct, že bych byl skálopevně přesvědčen, že dobrý opravdu je. Přesto si myslím, že si šanci zaslouží.

9 0
možnosti
Foto

Ja jsem snad rada, ze nevyhral Babis. To by to dobro delalo takovy bengal, demonstrace a urazky, planovali nepustit Babise na hrad, kdyby uspel (takze dalsi fyzicke prosazovani dobra)...

Tak s tim bojem dejte aspon chvilku pokoj. Nekdo tu psal o zakopani prikopu a delate pravy opak.

13 14
možnosti
Foto

Pamatuji si, že nespokojenost se zvolením Zemana, a zejména pak s jeho znovuzvolením, byla značná. Babiš je nesnášený snad i více, ale myslíte si, že by dělali všechno to, co zde popisujete?

A já se zde nesnažím kopat příkop. Já se zde snažím kopat obrazný hrob něčemu, co považuji za naprosté zlo. Je mi líto lidí, kteří se tímto zlem nechali ošálit a přesvědčit, že je dobro, a je mi líto, že na má slova mají podobnou reakci jako Vy. Ale to mě nezastaví v tom, abych pojmenovával problémy pravým jménem.

Nicméně, možná Vás potěším: Zítra si kopnu do odpůrců ANO a SPD.

4 0
možnosti
LH

A další zahrabání příkopů.... klauni;-D

5 6
možnosti
Foto

Hladíku, vždyť ty příkopy všude dál kopeš. Smiř se už s tou porážkou a nerej všude nesmyslně.

4 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

12 7
možnosti
Foto

Děkuji opět za podporu. Vidím, že už jen tím jste se některým lidem stal nepřítelem a rozdávají za to mínusy. Ale nevadí, nejsme na ně sami :-)

A třeba je časem dokážeme přesvědčit, aby se přidali na naši stranu.

11 4
možnosti
  • Počet článků 116
  • Celková karma 27,58
  • Průměrná čtenost 1520x
Profesí jsem programátor. Občas píšu o věcech blízkých mému oboru, protože mě nejen živí, ale i baví.

Píšu i o tématech, ve kterých postrádám formální vzdělání, ale dění ve společnosti mě nutí udělat si na ně názor.

Závěrem, mého tátu asi znáte lépe, než mně.